Can't stand this anxiety

Jag gick hem idag och ingen var hemma. Inte alls bra. Jag åt allt som fanns i godisväg och även sånt som inte var godis. 2 kiwis, ca 10 chokladpraliner (geisha osv), 3 kanelbullar, 3 digistivekex, 1 rostad macka, några pepparkakor, en isglass och några rutor på en chokladkaka. Tror det var allt. Fysatan vilken ångest jag gick därifrån med. Men min aptit var ganska stor eftersom jag har fastat mycket innan nu i veckan. En dag åt jag ingenting alls. 

Vet ni vad jag nyss har gjort för första gången någonsin? Jag har tagit laxermedel.. Får se hur lång tid det tar innan det börjar verka. Gud vad skönt att få en platt mage igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0